Nog 8 dagen en 7 nachten!

14 januari 2015 - Geleen, Nederland

Na iets minder dan één jaar tijd met allerlei zaken regelen is het dan eindelijk gelukt, ik ga stage lopen in het buitenland!
Dit heugelijke nieuws was een hele tijd geleden al bekend maar nu is het dan eindelijk zo ver dat het buitenlandse avontuur nu echt bijna gaat beginnen!
De zenuwen beginnen nu echt een grote rol te spelen, en de misselijkheid slaat dan ook af en toe even toe. Soms denk ik wat ga ik eigenlijk in godsnaam doen?
Maar dan denk ik weer aan alle mooie dingen, het prachtige land, een totaal andere cultuur,  nieuwe mensen, een interessante stage in het vooruitzicht en een totaal ander leven. Ik kan dan ook niet meer wachten om te gaan. Nicaragua here i come!

Alle belangrijke zaken zijn geregeld en de laatste kleine dingetjes moeten nog worden gekocht, daarna kan ik gaan inpakken en dan ben ik helemaal klaar om te gaan!
Op 22 januari stap ik het vliegtuig in om in 19 uur aan de andere kant van de wereld te komen en aan het avontuur te beginnen!

Nadat ik een beetje ben gesetteld in Nicaragua en ben bijgekomen van de jetlag, zal ik met jullie, mijn verhalen delen over mijn grote Nica avontuur!

1. Michel Mulders:
    14 januari 2015
    Het reisvirus heeft je goed te pakken. Wat een lef en wat een super avontuur.
  2. Inge:
    14 januari 2015
    Nou, mijn zenuwen gieren ook af en toe door mijn keel.
    Zal wel minder worden als je daar eenmaal gesetteld bent en je het naar je zin blijkt te hebben. Maar een ding moet gezegd worden, moed heb je....... ik zou het je niet na doen. Op naar het grote avontuur dan maar, veel succes, veel plezier en zoals alle moeders wel zullen zeggen :-) : doe voorzichtig. xxx
  3. Peter:
    15 januari 2015
    Het aftellen is begonnen. Ik zie dat je al een nieuwe woonplaats hebt :) Snap best dat je zenuwachtig bent voor dit avontuur (wie zou dat niet zijn), maar alles komt goed. Wens je alvast veel plezier en een leerzame stage.
  4. Ingrid:
    19 januari 2015
    Bedankt voor jou sms. Dat je met al de voorbereiding en zenuwen daar tijd voor had vind ik heel lief. Ik wens je nogmaals een hele fijne reis en geniet ervan. Zoiets maak je maar een keer in je leven mee.
    Ingrid
  5. Mieke:
    22 januari 2015
    Het is nu donderdag de 22e, 07.10 uur. Je zegt me op whatsapp dat je nu gaat boarden. Het gaat echt beginnen. De reis naar Schiphol heeft al voor de nodige spanning gezorgd doordat de tunnel dicht was. De koffer was te zwaar, dingen eruit. Dat zul je niet leuk gevonden hebben . Maar gelukkig toch opgelost.
    Je komt rustig over en het gaat ook allemaal goed komen. Een goede en hopelijk gezellige reis! En natuurlijk willen we allemaal lezen hoe het gaat vanaf nu!
    Liefs, Mieke
  6. Ron:
    23 januari 2015
    Wij wensen je een geweldige tijd daar en zullen dit blog blijven volgen.
    Toi toi ;)